آموزش وردپرس

  • ۰
  • ۰

برای برقراری امنیت وردپرس نیز روش های مختلفی  وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از افزونه‌های وردپرس است.افزونه Wordfence Security یکی از محبوب ترین افزونه هایامنیت وردپرس است و به شما کمک می کند تا امنیت وبسایت خود را در برابر حملات قوی تر کنید.

بحث امنیت در تمامی سیستم های مدیریت محتوا یک بحث غیر قابل چشم پوشی هست و جزو مهم ترین موارد در انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای مناسب برای طراحی و راه اندازی سایت هست. در وردپرس بصورت پیشفرض حفره های امنیتی کوچکی وجود دارد که بایستی با نصب افزونه مناسب اینکار را انجام بدید. قبلا آموزش رفع حفره های امنیتی وردپرس با افزونه iThemes Security را منتشر کردیم.در ادامه به بخش های مختلف افزونه Wordfence Security خواهیم پرداخت.

امنیت وردپرس با افزونه Wordfence Security

افزونه Wordfence Security یک افزونه امنیتی و قدرتمند برای وردپرس است. افزونه وردفنس از سایت وردپرسی شما را در برابر تهدیدات امنیتی مانند هک، بدافزار، حملات DDOS و brute force محافظت می کند. افزونه Wordfence با استفاده از فایروال تحت وب خود تمامی ترافیک سایت شما را فیلتر و بررسی می کند و مانع از ورود درخواست های مشکوک می شود.این پلاگین دارای یک اسکنر مخصوص بد افزارها می باشد که تمامی فایل های هسته وردپرس، قالب ها، افزونه ها، فولدر هایی که بر روی هاست شما قرار دارند و کد های مشکوک را اسکن می کند. که به شما کمک می کند یک وبسایت وردپرسی هک شده را پاکسازی کنید.

برای توضیحات بیشتر درمورد این خطا میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://wpposhtiban.ir/wordfence-security-plugin



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی