آموزش وردپرس

  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین روش های بهینه سازی تصاویر در وردپرس  و کاهش حجم تصاویر سایت وردپرسی و افزایش سرعت بارگذاری سایت استفاده از افزونه wp smush pro است. در این مقاله به آموزش افزونه WP Smush که یکی از افزونه های قدرتمند وردپرس است خواهیم پرداخت.

بهینه سازی تصاویر در وردپرس با افزونه wp smush pro

تصاویر، وب سایت وردپرسی شما را زیبا و جذاب می کنند. اما همین تصاویر اگر برای استفاده در وب سایت بهینه سازی نشده باشند، می توانند تأثیر منفی در عملکرد سایت شما گذاشته و سرعت بارگذاری آن را کاهش دهند. همانطور که می دانید سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم گوگل برای رتبه بندی سایت ها است. به همین دلیل فشرده سازی تصویر یکی از کارهایی است که برای سئو سایت الزامی بوده و افزونه های فشرده سازی تصویر از جمله افزونه های سئو وردپرس نیز هستند.

فشرده سازی تصویر یکی از مهمترین کارهایی است که باید به صورت مرتب بر روی تصاویر صورت گیرد. خوشبختانه مجموعه ای از بهترین افزونه های فشرده سازی تصویر وجود دارند که تصاویر سایت وردپرسی شما را پردازش کرده و آنها را برای استفاده در وب بهینه سازی می کنند. افزونه wp smush pro یکی از این افزونه ها است.بهینه سازی تصاویر در وردپرس با افزونه wp smush افزونه ای است که به شما امکان بهینه سازی تصاویر سایت تان بدون تغییر دادن کیفیت آنها را می دهد. کار با این افزونه بسیار آسان است و به محض آپلود تصاویر، آنها را بهینه و فشرده سازی می کند.افزونه سئوی تصاویر در وردپرس wp smush pro ساده ترین و آسان ترین روش برای فشرده سازی تصاویر و بالا بردن عملکرد وب سایت برای مبتدی ها است. قبلا آموزش افزونه صفحه ساز المنتور Elementor را منتشر کردیم.

برای توضیحات بیشتر درمورد این خطا میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://wpposhtiban.ir/seo-images-in-wordpress



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی