آموزش وردپرس

  • ۰
  • ۰

آیا شما این پیغام را  به جای نقشه در وب سایتتان می بینید”این صفحه نقشه های گوگل را به درستی بارگذاری نکرده است” این خطا بسیار شایع است زیرا Google Maps در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۶ نیاز به یک کلید API دارد اگر شما شروع به استفاده از نقشه های گوگل در وب سایت خود در تاریخ  بعد از آن کردید، لازم است که یک کلید API را ثبت کنید و پیاده سازی کنید که کاربران قدیمی نیازی با آن ندارند.

رفع خطای Oops! Something went wrong

با توجه به تغییراتی که شرکت گوگل در زمینه ارائه نقشه گوگل یا همان Google map برای کاربران و سرورهایی که وب سایت کاربران بروی آن نصب میباشد هر سرور و هاستی که میزبانی سایت شما را برعهده داده میتواند حداکثر تعداد درخواست نقشه در روز از گوگل نماید و درخواستهای بیشتر با خطای مورد اشاره روبرو خواهند شد . همچنین با توجه به سیاست های کاری و محدودیت های گوگل،تغییراتی در سرویس های ارائه شده به کاربران ایجاد شده که نمایش نقشه گوگل در سایت های وردپرسی مستلزم دریافت کلید API گوگل میباشد. بنابراین برای رفع مشکل عدم نمایش نقشه گوگل نیاز به کلید API از گوگل داریم تا بتوانیم از این سرویس در سایت خود استفاده کنیم.در ادامه به روش های دریافت کلید API گوگل می پردازیم.

برای توضیحات بیشتر درمورد این خطا میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://wpposhtiban.ir/oops-something-went-wrong


  • ۹۸/۰۴/۳۰
  • مرضیه سیفی

رفع خطای Oops! Something went wrong

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی