آموزش وردپرس

  • ۰
  • ۰

فرم ورود و عضویت در وردپرس یکی از مهم ترین بخش های وردپرس است. که با امکانات اولیه و ساده توانسته است نیاز بسیاری از کاربران وردپرسی را برطرف نماید که  افزونه های زیادی بر اساس همین امکان موجود در هسته وردپرس طراحی و توسعه یافته است.

ساخت صفحه ورود در وردپرس با تنظیمات پیشفرض طراحی شده است که ممکن است بسیاری از کاربران نیاز به شخصی سازی ظاهر و حتی قابلیت های آن داشته باشند که در اینصورت باید دست به کد های موجود در هسته وردپرس ببرند که برای همه ی کاربران امکان پذیر نمی باشد. در این مقاله می خواهیم افزونه وردپرسی را معرفی کنیم که با آن می توانید شخصی سازی فرم ورود و عضویت در وردپرس را انجام دهید. قبلا آموزش ساخت گالری تصویر در وردپرس با NextGEN Gallery را منتشر کردیم.

شخصی سازی فرم ورود و عضویت در وردپرس با افزونه theme my login

افزونه theme my login به شما این امکان را می‌دهد تا فرم ورود و عضویت در وردپرس را شخصی‌سازی کنید. این افزونه امتیاز ۳٫۵ از ۵ را در مخزن وردپرس کسب کرده است و بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ بار توسط کاربران نصب و فعالسازی شده‌ است. چنانچه می‌خواهید فرم ورود و عضویت در وردپرس را شخصی‌سازی کنید و تبدیل به یک فرم پرکاربرد نمایید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از این افزونه کمک بگیرید.

برای توضیحات بیشتر درمورد این خطا میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://wpposhtiban.ir/theme-my-login-plugin



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی