آموزش وردپرس

  • ۰
  • ۰

صفحه سفید مرگ وردپرس یک خطا بسیار آزار دهنده می باشد که زمان وارد شدن به سایت خود تنها یک صفحه سفید مشاهده می‌کنید. اما گاهی اوقات تنها یک بخش خاصی از سایت وردپرسی شما دچار خطر مرگ می شود. بخش پیشخوان وردپرس یا فقط یک صفحه از سایت دچار این خطا می شود.

خطای صفحه سفید یا The WordPress White Screen Of Death یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای سایت وردپرسی شما هم پیش آمده  باشد، در این حالت همونطور که از نام این مشکل مشخص است شما به هر قسمت از سایت از جمله پیشخوان وردپرس و یا صفحات اصلی سایت مراجعه کنید هیچ محتوایی جز یک صفحه سفید بهتون نمایش داده نخواد شد.
صفحه سفید مرگ وردپرس معمولا به دلیل خطاهای برنامه نویسی php یا محدودیت‌های اعمال شده بر روی حافظه رخ می دهد که اگر سمت کاربر مشکلی داشته باشه و پیشخوان وردپرس کاملا سالم و عادی باشه شانس بهتری برای رفع خطای صفحه سفید مرگ وردپرس خواهید داشت. حال در ادامه به بررسی و آموزش حل مشکل صفحه سفید وردپرس در وردپرس می‌پردازم.

برای توضیحات بیشتر درمورد این خطا میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://wpposhtiban.ir/wordpress-white-screen-of-death

  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • مرضیه سیفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی