آموزش وردپرس

  • ۰
  • ۰

خطای 503 Service Unavailable در اینترنت کد وضعیت HTTP است که به معنای عدم در دسترس بودن سرور وبسایت می باشد.ارور 503 Service Unavailable معمولا به دلیل تعمیر، نگهداری و یا ترافیک زیاد در سرور رخ می دهد.

مشکل http error 503 اغلب هنگامی توسعه پیدا می‌نماید که نرم‌افزار مرورگر و سرویس‌دهنده وب‌سایت مراجعه شده بنا به دلایلی همچون افزایش بسیار شدید سربار ترافیکی و …، ظرفیت مناسب و مطلوب خود جهت پاسخ‌گویی به درخواست کاربران را به‌طور موقتی از دست داده و از ارائه خدمات در زمان فعلی معذور می‌باشد. همان‌طور که مستحضر هستید بسیاری از وب‌سایت‌های اینترنتی امروزه بر پایه مدل مشتری – سرویس‌دهنده به مراجعه‌کنندگان خود خدمات می‌دهند که بر اساس آن کدهای درخواستی از جانب افراد جهت دسترسی به منابع و مشاهده محتوا باید از سمت سرور پردازش و با استفاده از پاسخ مناسبی بازگردانده شوند، حال زمانی که سرویس‌دهنده میزبان وب‌سایت مراجعه شده به علت‌های مختلفی از ارائه پاسخ مناسب به نرم‌افزار مرورگر مورد استفاده کاربر عاجز باشد، خطای مذکور در مقابل دیدگان وی نمایان می‌گردد.

ارور 503 Service Unavailable چیست؟

هنگامی که کاربر درخواستی از سرور مانند باز کردن سایت را می کند، سرور باید فرآیند آن را انجام دهد. اگر به هر دلیلی قادر به تکمیل موفق فرآیند نباشد، به کاربر خطای ۵۰۳ نمایش می دهد و با پیام Service Unavailable سرویس را غیر فعال می کند تا جلوی پردازش ها گرفته شود. این پیام قصد نشان دادن در دسترس نبودن موقت سرور را دارد تا ویزیتور سایت در زمان دیگری مراجعه کند.

برای توضیحات بیشتر درمورد این خطا میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://wpposhtiban.ir/503-service-unavailable

  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • مرضیه سیفی

ارور 503

خطای 503 Service Unavailable

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی